Campania "Casa mea e Uniqa" îşi propune să îi educe pe copii în scopul auto-protecţiei, să îi informeze despre riscurile la care este expusă propria lor casă în caz de incendiu, explozie, furtună, trăsnet, grindină, cutremur, inundaţie sau furt, informează un comunicat remis redacţiei.
"Casa mea e Uniqa" are ca target elevii cu vârste între 8 şi12 ani deoarece aceştia sunt mai receptivi mesajelor şi pot conştientiza pericolele la care se pot expune atât ei, cât şi mediul lor înconjurător.
"Suntem convinşi că mulţi dintre aceşti copii cărora ne vom adresa cunosc majoritatea pericolelor despre care dorim să îi avertizăm, dar scopul nostru este să le subliniem atât riscurile, cât şi măsurile de prevenţie şi auto-protecţie pe care le pot lua, în caz de pericol", a declarat Alfred Vlcek, vicepreşedinte şi CSO Uniqa Asigurări.
F. A. Campania "Casa mea e Uniqa" îşi propune să îi educe pe copii în scopul auto-protecţiei, să îi informeze despre riscurile la care este expusă propria lor casă în caz de incendiu, explozie, furtună, trăsnet, grindină, cutremur, inundaţie sau furt, informează un comunicat remis redacţiei.
"Casa mea e Uniqa" are ca target elevii cu vârste între 8 şi12 ani deoarece aceştia sunt mai receptivi mesajelor şi pot conştientiza pericolele la care se pot expune atât ei, cât şi mediul lor înconjurător.
"Suntem convinşi că mulţi dintre aceşti copii cărora ne vom adresa cunosc majoritatea pericolelor despre care dorim să îi avertizăm, dar scopul nostru este să le subliniem atât riscurile, cât şi măsurile de prevenţie şi auto-protecţie pe care le pot lua, în caz de pericol", a declarat Alfred Vlcek, vicepreşedinte şi CSO Uniqa Asigurări.
F. A.