Mercedes SLS AMG are un motor foarte puternic, 6,3 litri, V8 şi 571 CP. Cei care au făcut-o recomandă doar pistele amenajate pentru ea. 4 români şi-au comandat-o deja
Mercedes SLS AMG este o fiară pe roţi. Un drive test cu o astfel de maşină nu se poate face decît cu un instructor. Ce trebuie să facă pasagerul din dreapta? Centura de siguranţă, poziţie corectă în scaun, iar picioarele ancorate bine în podea. Locul de desfăşurare? O pistă amenajată special pentru ea, iar instructorul a venit din Germania, de la Mercedes- Benz. Şi el a făcut cursuri speciale pentru a şti cum să stăpînească cei 571 CP.
Caroseria este din aluminiu, de tip Gullwing. Maşina te lipeşte în scaun încă din prima secundă, iar în 4 secunde a atins 100 km/h. Accelerează şi frînează instant. Nu este o jucărie şi nu e o maşină de plimbare. Cel care şi-o cumpără are nevoie de ore de pilotaj pentru că nu e uşor de strunit, iar orice greşeală poate fi fatală. Cei de la Mercedes- Benz recomandă acest lucru pentru că nu se conduce ca orice maşină. "Nu se poate conduce pe un drum normal pentru că îşi pierde calităţile", a punctat germanul de la Mercedes. Mai ales în România!
177.310 de euro (TVA inclus) este preţul de bază pentru un Mercedes SLS AMG
4 români se află pe lista de aşteptare pentru a cumpăra un Mercedes SLS AMG
Mercedes SLS AMG are un motor foarte puternic, 6,3 litri, V8 şi 571 CP. Cei care au făcut-o recomandă doar pistele amenajate pentru ea. 4 români şi-au comandat-o deja
Mercedes SLS AMG este o fiară pe roţi. Un drive test cu o astfel de maşină nu se poate face decît cu un instructor. Ce trebuie să facă pasagerul din dreapta? Centura de siguranţă, poziţie corectă în scaun, iar picioarele ancorate bine în podea. Locul de desfăşurare? O pistă amenajată special pentru ea, iar instructorul a venit din Germani