Dacă până acum evenimentele de la corturi erau în mare parte nunţi, se pare că şi companiile se îndreaptă către această opţiune, de aceea au apărut pe piaţă firme care se ocupă de închirierea, dar şi de vânzarea unor corturi destinate acestor întâlniri.
"În ultimii trei ani a crescut volumul ofertelor de închiriere a corturilor şi numărul producătorilor locali. Este o concurenţă mai acerbă în rândul companiilor care oferă produse asemănătoare ca design. Criteriul de diferenţiere a fost esenţial pentru noi şi va continua să fie. Cum era de aşteptat, a crescut şi numărul de evenimente outdoor organizate în întreaga ţară, de la implicarea marilor corporaţii şi chiar a primăriilor în sponsorizarea diferitelor acţiuni culturale şi recreative, la târguri, inaugurări şi lansări de produse", a declarat, pentru Curierul Naţional, Alina Bănescu, managing partner TentEvent, companie ce se ocupă de închiriere şi vânzări de corturi.
"În România sunt foarte multe companii care oferă servicii standard de închiriere a corturilor: firme de catering, agenţii de organizare evenimente, organizatori de târguri comerciale, producători locali şi importatori de corturi. De aceea, în mod strategic, am decis să ne concentrăm pe domeniul corporate şi să ne extindem serviciile prin vânzarea arhitecturii corturilor celor din industria hotelieră. Suntem pe o piaţă de nişă şi nu vom fi niciodată în poziţia de a concura marii jucători", a mai spus reprezentanta TentEvent.
În ceea ce priveşte preţurile de închiriere, acestea diferă în funcţie de natura evenimentului şi toate serviciile incluse.
Pentru vânzare, un cort de 100 mp complet accesorizat poate costa între 12.000 şi 45.000 euro.
Compania a fost înfiinţată în urmă cu 3 ani şi are 4 angajaţi permanenţi plus colaboratori. Firma a început prin oferirea spre închiriere a corturilor cu design unicat. 2010 es