• Autoturismele "inghit" sume importante, iar o alternativa la preturile pieselor de schimb destul de piperate ar fi piesele obtinute in urma dezmembrarilor • De exemplu, pentru o planetara noua la un autoturism Dacia, un dealer auto poate cere sase sute lei, in vreme ce la firmele de dezmembrari, aceeasi piesa ajunge sa coste o suta lei
Intr-o perioada in care strazile din oras nu mai sunt incapatoare pentru miile de masini care ies zilnic in trafic, in ciuda crizei financiare, o afacere profitabila s-ar putea dovedi infiintarea unei firme care se ocupa de dezmembrari auto. Cu toate ca pretul combustibilului uita sa mai stagneze, se pare ca iesenii nu sunt intimidati de cheltuielile lunare cu intretinerea masinii personale, dovada fiind traficul aglomerat cu care sunt intampinati in fiecare zi. Autoturismele "inghit" sume importante, iar o alternativa la preturile pieselor de schimb destul de piperate ar fi piesele obtinute in urma dezmembrarilor. Firmele pe poarta carora intra zilnic masini accidentate sau iesite din uz se bucura de succes, avand ca varianta secundara si Programul Rabla. "Daca nu ar fi fost Programul Rabla, cel mai probabil ar fi mers mai prost. Cifra de afaceri a scazut la vanzarea de piese auto, insa a crescut la tranzactiile cu fier vechi. Cand se va incheia programul, sa speram ca o sa creasca din nou cifra de afaceri la piesele de schimb pentru autoturisme", a explicat Calin Luca, administratorul unei firme de dezmembrari auto din Iasi.
Costuri de sase ori mai mici
Orice proprietar de masina ar putea face o economie remarcabila atunci cand se hotaraste sa aduca imbunatatiri autoturismului, prin schimbarea pieselor componente. De exemplu, pentru o planetara noua la un autoturism Dacia, un dealer auto poate cere sase sute lei, in vreme ce la firmele de dezmembrari, aceeasi piesa ajunge sa coste o su