La start s-au aflat nouă debutanţi, unul dintre aceştia investind peste 25.000 euro în maşină şi echipamente
Lucien Hora şi Daniel Onoriu au făcut spectacol cu sute de cai-putere la "Muscel Racing Contest" unde s-au desfăşurat primele două etape ale Campionatului Naţional de Viteză în Coastă Dunlop 2010. Dacă după prima etapă Onoriu, campionul în exerciţiu, şi-a apărat poziţia de lider, după a doua zi de concurs reşiţeanul Lucien Hora a recuperat spectaculos la volanul monopostului Lola F 3000 cu aproape 500 CP, stabilind încă din prima manşă de concurs cel mai bun timp al competiţiei automobilistice. Astfel, la sfârşitul celei de-a doua etape, podiumul a fost completat de Daniel Onoriu - care şi-a adjudecat locul secund şi victoria la Grupa H şi Clasa H5, şi de Silviu Dumitrescu - care a ocupat locul secund la Grupa D.
De remarcat că la startul competiţiei automobilistice s-au înscris nouă debutanţi care nu s-au lăsat intimidaţi de concurenţii cu experienţă şi au călcat acceleraţia fără emoţie, cei mai mulţi obţinând puncte şi un loc în clasamentul general şi pe grupe. La 23 de ani, Giui - Anghelescu Ştefan Junior este unul dintre debutanţii care au plecat de la Muscel cu puncte, importante în clasamentul general anual. Debutul l-a costat pe tânărul concurent peste 25.000 de euro, sumă investită în principal în maşina de concurs, echipament şi echipa tehnică. Posesor al unui parc auto impresionant care include câte un model Mercedes, BMW, Porsche, Range Rover, Hummer, Citroen, Aro, dar şi o motocicletă Harley Davidson ediţie limitată, bucureşteanul a încercat până acum pistele de la Le Mans şi Nürburgring ca invitat al unor constructori de automobile sau privat, contra cost. Tânărul a aşteptat să termine studiile la Universitatea Naţională de Educaţie Fizică şi Sport, să-şi ia atestatele de antrenor la mai multe discipline şi ulterior să se dedi