Domestos, marcă internaţională a companiei Unilever împreună cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului au iniţiat proiectul educaţional "Igiena acasă şi la şcoală", arată un comunicat al companiei. Prima parte a proiectului se implementează în anul şcolar 2009 - 2010, în aproximativ 100 de şcoli şi 50 de grădiniţe din oraşele Bucureşti, Iaşi şi din judeţul Cluj.
Scopul proiectului "Igiena acasă şi la şcoală" este creşterea gradului de informare şi conştientizare a copiilor cu privire la importanţa igienei şi a sănătăţii, precum şi la formarea abilităţilor de menţinere a igienei proprii şi a celorlalţi.
C.P.
Domestos a fost lansat în anul 1920 fiind una dintre primele mărci de produse pentru dezinfectat. În România, Domestos a apărut în anul 1996, poziţionându-se ca produs de curăţat cu vâscozitate ridicată, care îndepărtează nu doar murdăria vizibilă, ci şi toţi microbii cunoscuţi - virusuri, bacterii, fungi, chiar şi spori - dezinfectând astfel suprafeţele lavabile din locuinţă. Pentru că oferă nu doar curăţenie, ci şi dezinfecţie, Domestos contribuie de fapt la protejarea sănătăţii întregii familii.
Domestos, marcă internaţională a companiei Unilever împreună cu Ministerul Educaţiei, Cercetării, Tineretului şi Sportului au iniţiat proiectul educaţional "Igiena acasă şi la şcoală", arată un comunicat al companiei. Prima parte a proiectului se implementează în anul şcolar 2009 - 2010, în aproximativ 100 de şcoli şi 50 de grădiniţe din oraşele Bucureşti, Iaşi şi din judeţul Cluj.
Scopul proiectului "Igiena acasă şi la şcoală" este creşterea gradului de informare şi conştientizare a copiilor cu privire la importanţa igienei şi a sănătăţii, precum şi la formarea abilităţilor de menţinere a igienei proprii şi a celorlalţi.
C.P.
Domestos a fost lansat în anul 1920 fiind una dintre primele mă