Producatorul local de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca a inregistrat in primul trimestru din acest an o crestere de 10% a vanzarilor fata de aceeasi perioada din 2009 si mizeaza pe un avans de 5% in 2010. Compania clujeana a raportat anul trecut vanzari de 86,8 mil. lei (20,6 mil. euro) "Estimam ca in acest an, piata de cosmetice se va situa cel mai probabil la un nivel asemanator cu 2009, existand totodata si posibilitatea unei cresteri a vanzarilor. Piata are resurse de crestere, insa revenirea este influentata in mare masura de redresarea intregii economii", au declarat oficialii companiei Farmec. Potrivit reprezentantilor Farmec, in 2009 compania a inregistrat o cota cantitativa de 31,14% si o cota valorica de 18,71% pe piata locala a produselor de ingrijire a tenului, vanzarile pe piata interna crescand cu 10,6% fata de anul 2008. "Am inceput anul in curs pe plus, cu o crestere de 10% a afacerilor in primul trimestru, astfel ca suntem increzatori ca vom mentine aceste rezultate pozitive pe parcursul anului 2010. Dispunem in prezent de 530 de angajati, a existat o reducere de personal anul trecut, nu semnificativa, insa am consolidat in schimb forta de vanzari", spun reprezentantii Farmec. Producatorul clujean de cosmetice, este condus in prezent de Mircea Turdean, 41 de ani, acesta fiind cel de-al treilea manager care preia conducerea Farmec in ultimul an, dupa Mihaela Turdean si Mirela Lupas.
Producatorul local de cosmetice Farmec din Cluj-Napoca a inregistrat in primul trimestru din acest an o crestere de 10% a vanzarilor fata de aceeasi perioada din 2009 si mizeaza pe un avans de 5% in 2010. Compania clujeana a raportat anul trecut vanzari de 86,8 mil. lei (20,6 mil. euro) "Estimam ca in acest an, piata de cosmetice se va situa cel mai probabil la un nivel asemanator cu 2009, existand totodata si posibilitatea unei cresteri a vanzarilor. Piata are r