Pornind de la faptul ca tot mai multi romani apeleaza la metodele alternative de plata (ATM, e-banking, card bancar, terminale de plati) si de la ideea de one-stop shop, tot mai agreata de consumatori, s-a dezvoltat o noua solutie de plati instant. Care sunt obiectivele ZebraPay, ce a lansat pe piata locala un sistem de plati de unde pot fi cumparate bilete de tren, autocar sau cartele preplatite, afla dintr-un interviu acordat Wall-Street de marketing manager-ul companiei.
Prezenta pe piata de mai putin de un an, ZebraPay opereaza, in prezent, 60 de terminale de plata si are un obiectiv ambitios pentru finele anului – instalarea unui numar de pana la 1.000 de aparate de plati instant.
Si mai ambitios este planul pe cinci ani al companiei. “Vrem sa dezoltam reteaua de terminale pana in 2012 la 8.000 de aparate si sa extindem numarul partenerilor. In prezent, dezvoltam parteneriate cu principalii furnizori de utilitati (apa, gaze, electricitate), de Internet, televiziune, telefonie fixa si mobila”, a declarat Madalina Popescu, marketing manager-ul ZebraPay.
Compania este prezenta in Bucuresti si in alte cinci orase din tara in momentul de fata (Cluj, Constanta, Iasi, Ploiesti, Brasov) si planuieste sa se extinda la nivel national.
“Este imperios necesar sa ne extindem in toate orasele mari si, tocmai de aceea, am incheiat parteneriate cu centre comerciale precum Kaufland, Cora, Carrefour si urmeaza sa semnam si cu Winmarkt. Pentru ca suntem o companie mica, nou infiintata, cautam in permanenta colaboratori. In acest fel, ne putem dezvolta mult mai bine si putem contribui si la cresterea veniturilor partenerilor nostri”, explica Popescu.
In total, anul acesta, terminalele de plata ar putea aduce ZebraPay in jur de 20 milioane euro, iar in 2014 potentialul ar fi de 420 milioane euro, conform planurilor companiei.
Compania isi propun