Pietele taranesti au reinviat in primul trimestru din an, pe o piata pe care consumul casnic s-a contractat cu 5% in volum si 2% in valoare fata de T1 din 2009, arata un studiu realizat de compania de cercetare a pietei GfK.
Pietele au alimentat consumul casnic saptamanal cu 22% mai mult fata de primele trei luni ale anului trecut, in conditiile in care cheltuielile consumatorilor in magazinele cash & carry s-au redus cu peste 20%, iar supermarketurile si magazinele alimentare mici au pierdut clienti. "Pietele deschise reinvie. Bugetele gospodariilor orientate catre acest tip de comert au crescut cu 22% in primul trimestru fata de aceeasi perioada din 2009, insa numarul clientilor a ramas relativ constant", a precizat Raluca Raschip.
Pietele agroalimentare detin in prezent mai putin de 5% din sectorul bunurilor de larg consum, fata de 12% in 2001.
Pietele taranesti au reinviat in primul trimestru din an, pe o piata pe care consumul casnic s-a contractat cu 5% in volum si 2% in valoare fata de T1 din 2009, arata un studiu realizat de compania de cercetare a pietei GfK.
Pietele au alimentat consumul casnic saptamanal cu 22% mai mult fata de primele trei luni ale anului trecut, in conditiile in care cheltuielile consumatorilor in magazinele cash & carry s-au redus cu peste 20%, iar supermarketurile si magazinele alimentare mici au pierdut clienti. "Pietele deschise reinvie. Bugetele gospodariilor orientate catre acest tip de comert au crescut cu 22% in primul trimestru fata de aceeasi perioada din 2009, insa numarul clientilor a ramas relativ constant", a precizat Raluca Raschip.
Pietele agroalimentare detin in prezent mai putin de 5% din sectorul bunurilor de larg consum, fata de 12% in 2001.