„Omul cu laptopul“ de la Antena 3 concurează cu Stelian Tănase şi Mircea Dinescu, de la Realitatea TV. Deşi nu-i „bate“, audienţa lui e destul de bună. Emisiunea „Conexiuni“ a înregistrat în primele opt ediţii o audienţă medie de 134.000 de telespectatori, în timp ce „Tănase şi Dinescu“ a fost urmărită de 192.000 de persoane.
În ultima săptămână din luna martie, postul de ştiri Antena 3 l-a luat pe originalul „om cu laptop" de la „Sinteza Zilei" şi l-a pus într-o emisiune care îi oferă mai mult spaţiu de desfăşurare: „Conexiuni", difuzată vinerea între orele 22.00 şi 23.00. Adică exact intervalul în care televiziunea concurentă, Realitatea TV, difuzează programul - deja consacrat - „Tănase şi Dinescu".
În primele opt ediţii de „Conexiuni" (26 martie - 14 mai), „vocalul" Valentin Stan a reuşit o audienţă medie de 134.000 de telespectatori pe minut. Cifrele nu sunt chiar modeste, pentru că au generat 1,2 puncte de rating. Totuşi, aerul relaxat al discuţiilor dintre Stelian Tănase şi Mircea Dinescu sunt mai apreciate de românii sătui de încrâncenare: în acelaşi interval, emisiunea „Tănase şi Dinescu" a fost urmărită de 192.000 de persoane.
Cioran nu face cât Boc
Stelian Tănase (stânga) şi Mircea Dinescu stau „la taclale“ la Realitatea TV
Dintre cele opt ediţii de „Conexiuni" analizate, doar prima a reuşit să depăşească în audienţă programul de la Realitatea TV. Atunci, Valentin Stan a vorbit, cu aerul lui sever-profesoral, despre dorinţa minorităţii maghiare de a-şi folosi limba maternă în administraţie.
Aproximativ 157.000 de telespectatori au urmărit ediţia respectivă. În acelaşi timp, rivalii de la Realitatea TV aveau 132.000 de privitori. Începând cu a doua ediţie de „Conexiuni", când curiozitatea oamenilor a scăzut, audienţa s-a micşorat. În cele şapte episoade ce au urmat, Valentin Stan a rămas sub