Advantage Software Factory (ASF) mizează pe o rețea de distribuție formată din 20 de parteneri pentru sistemul integrat de management al relaţiilor cu clienţii AnytimeCRM până la finele anului, informează un comunicat remis redacţiei.
Extinderea lanțului de parteneri are ca scop creşterea vânzărilor la nivel naţional şi acoperirea mai eficientă a pieţei locale de soluţii CRM. Oficialii ASF estimează până la sfârşitul anului vânzări de circa 350.000 de euro din comercializarea AnytimeCRM, față de 100.000 de euro în 2009, ceea ce va reprezenta 16% din cifra de afaceri ASF de 2,2 milioane prognozată pentru 2010. Oficialii companiei apreciază că peste 70% din vânzările soluției CRM vor fi realizate de distribuitori.
"Intenţionăm să creştem numărul de parteneri la nivel naţional pentru a oferi disponibilitate locală pentru implementare şi suport, dar şi pentru a avea o acoperire geografică mai bună", a declarat Marian Ştirbescu, Sales&Marketing Manager ASF.
F. A. Advantage Software Factory (ASF) mizează pe o rețea de distribuție formată din 20 de parteneri pentru sistemul integrat de management al relaţiilor cu clienţii AnytimeCRM până la finele anului, informează un comunicat remis redacţiei.
Extinderea lanțului de parteneri are ca scop creşterea vânzărilor la nivel naţional şi acoperirea mai eficientă a pieţei locale de soluţii CRM. Oficialii ASF estimează până la sfârşitul anului vânzări de circa 350.000 de euro din comercializarea AnytimeCRM, față de 100.000 de euro în 2009, ceea ce va reprezenta 16% din cifra de afaceri ASF de 2,2 milioane prognozată pentru 2010. Oficialii companiei apreciază că peste 70% din vânzările soluției CRM vor fi realizate de distribuitori.
"Intenţionăm să creştem numărul de parteneri la nivel naţional pentru a oferi disponibilitate locală pentru implementare şi suport, dar şi pentru a avea o acoperire geograf