Adrian State, directorul general al Den Braven Romania, i-a convins in iulie 2006 pe olandezii de la Den Braven sa aleaga ca destinatie pentru fabrica din Europa de Est localitatea Buftea de langa Capitala, in locul Ungariei, iar investitiile pe piata romaneasca au ajuns deja la 20 mil. euro, scrie revista Business Construct, care apare astazi impreuna cu Ziarul Financiar.
Den Braven Romania a ajuns in perioada 2005-2006 sa ocupe primul loc in topul vanzarilor la nivel de grup, raportate la vanzarile pe cap de locuitor si la Produsul Intern Brut (PIB), factor care a fost mai atractiv decat oferta guvernului ungar de a finanta jumatate din investitie.
"Cand am auzit ca grupul vrea sa faca o fabrica in Ungaria m-am dus la domnul Kees den Braven, proprietarul grupului, si i-am spus ca «nu-mi imaginez ca veti investi in alta tara decat in Romania». Dupa ce au analizat evolutia businessului din Romania au renuntat la ajutorul de 6 milioane de euro pe care urma sa-l dea guvernul ungar", afirma State, care conduce operatiunile Den Braven Romania, un business de 30,8 mil. euro (valoare care cuprinde si businessul din Republica Moldova) in 2009, in scadere cu 8% fata de anul precedent.
Obiectiv in vanzari: 15 vizite zilnic la clienti
State a avut ca target cresterea constanta a vanzarilor inca din 2001, cand a devenit directorul general al Den Braven Romania, dupa ce initial a fost angajat ca director national de vanzari in 1998. Cum a reusit acest lucru? Prin controlul lunar al angajatilor.
"Incepand din 2001, am lucrat permanent la reorganizarea structurii de management pentru eficientizarea activitatilor si acest lucru a dat rezultate. Salariatii Den Braven Romania sunt evaluati in fiecare luna, in functie de rezultatul acestor evaluari fiind recompensati sau reactivati prin stabilirea unor targeturi mai mari sau prin programe de training", ex