Schimbarea layout-ului unui site e la fel ca atunci când îţi rearanjezi biblioteca: îţi place mai mult cum arată, dar, din reflex, te mai duci o perioadă să cauţi cărţile în vechile locuri în care ştiai că le-ai pus. Din acest punct de vedere, Cornel Nistorescu s-a adaptat foarte repede şi e încântat de noua faţă a Cotidianului. Grafica a fost realizată de doi tineri în vârstă de 25 de ani, Ciprian Covaci şi Sebastian Bobriuc.
De ce era nevoie de schimbare? "Fiindcă grafica avea o formulă destul de veche, nu mai corespundea cerinţelor, erau rubrici rămase din perioada anterioară. Faţa nouă este modernă şi corespunde mult mai bine unui jurnalism complex. În primul rând există tot ce trebuie: cultură, reportaj, investigaţii, media, sănătate etc. Am introdus «Dosarele» şi vom avea chiar şi o bază de date pentru jurnalişti; mai avem o secţiune multimedia, una de actualitate în imagini («Fotografii comentate»), chestionare, dar şi alte noutăţi. Este un site mai bine împărţit, actualizat, mult mai bine ordonat", spune directorul publicaţiei, care îl consideră simultan un mijloc de informare, dar şi "un instrument de lucru şi de comunicare".
Potrivit trafic.ro, Cotidianul se află pe locul 21 la ziare şi 282 la general. Spre deosebire de cei ahtiaţi după un trafic cât mai mare şi poziţii în topuri pe care să le afişeze cât mai vizibil pe homepage, Cornel Nistorescu nu urmăreşte un loc anume. "Nu mă interesează un anume număr de accesări. Concurăm cu ziarele quality. De fapt, concurăm cu noi înşine." Mai ales că traficul ridicat nu înseamnă neapărat calitate: "Pentru asta există site-uri de bârfe, de femei, de fotbal...".
Ce preferă: stilul sau viteza? "Şi una, şi alta. Informaţia trebuie dată cât se poate de repede. N-o să ţinem ştirile în sertar până se scrie întreaga poveste. Revenim cu amănunte. În acest moment avem urcate toate subiectele