Smartphone-ul va fi lansat în România, în luna iulie, şi va costa în jur de 700 euro. Producătorii coreeni explică de ce europenii vor telefoane touchscreen şi cum s-a schimbat moda celularelor în ultimii doi ani
Noul model abia a intrat pe piaţa din Germania şi Marea Britanie, urmând ca peste câteva zile să ajungă şi în Elveţia. În iulie este programată lansarea în România, o piaţă care cere "din ce în ce mai multe telefoane deştepte", după cum susţine producătorul coreean. La Galaxy S, căci el este noul gadget gândit să concureze iPhone-ul, a lucrat o echipă de 100 de oameni, din care 50 doar pentru touchscreen, dar rezultatele se văd. Telefonul dispune de ecran Super AMOLED de 4 inch cu un touchscreen cu 20% mai luminos şi cu 80% mai puţină reflexie faţă de alte modele de gen. "iPhone a deschis o nouă cale pentru telefonia mobilă. Răspunsul nostru este Galaxy S, prin care facem tot ce face iPhone, dar facem totul mai bine. Este cel mai mare proiect al nostru de până acum", susţine Jay Lee, managerul diviziei Mobile Credential Integrated Marketing Communication de la Samsung. Aşa că Galaxy S dispune de un procesor cu viteză 1GHz, o cameră foto de 5MP (capabilă să înregistreze video la o rezoluţie de 720p), o memorie internă de 8/16 GB, căreia i se alătură suportul pentru card micro SD, platformă A-GPS, conectivitate Wi-Fi şi HSDPA. Produsul funcţionează cu sistemul de operare Android, pe care s-au dezvoltat aplicaţii Smart Life, prin care să fie integrate toate activităţile zilnice ale utilizatorului, însă într-un mod cât mai simplu şi mai eficient.
4 milioane de utilizatori de smartphone până la finele lui 2010
GiYong Seo, şef peste divizia Mobile Sales & Marketing din Europa Centrală şi de Est, spune că, în ultimii doi ani, piaţa de telefonie mobilă s-a orientat puternic în direcţia produselor care funcţionează exclusiv cu ecran tactil.