LECŢIA DE ECOLOGIE. De şase ani, Claudia Nicolae, de profesie avocat, se informează despre produsele organice, atât citind cărţi, studii şi articole, dar şi testându-le. Sursa: Oana Dan
Din experienţa primilor ani de viaţă ai copilului ei, care are aproape 7 ani, s-a născut ideea unei afaceri pe această nişă. Iar în vara anului trecut a apărut Organic Baby, magazin şi distribuitor de produse organice, inclusiv produse de curăţat casa.
Detergentul eco = 50 de spălări
Organic Baby este singurul importator autorizat de produse organice pentru casă ca detergenţi, soluţii pentru spălat vasele şi geamurile, pentru scos petele, odorizante de cameră, soluţii pentru toaletă, parchet şi alte suprafeţe, dar şi o soluţie de haine care se pulverizează şi împrospătează covoarele, canapelele, lenjeria şi perdelele.
„Detergenţii convenţionali nu respectă cerinţele europene care cer să se afişeze pe etichetă câte spălări ai pentru cantitatea respectivă”, spune Claudia Nicolae.
Detergentul pe care aceasta îl recomandă are un litru şi jumătate, dar este concentrat şi suficient pentru 50 de spălări, pe când un detergent convenţional este mai puţin concentrat şi ajunge doar pentru 20 de spălări. De asemenea, pe când cel produs de Earth Friendly Products conţine şi balsam din soia, folosirea celui convenţional presupune şi cumpărarea de balsam, ceea ce este o cheltuială în plus, explică aceasta. Iar prejudecăţii unor clienţi că produsele organice sunt mai scumpe, ea le răspunde invitindu-i pe oameni să facă socoteala şi să vadă singuri unde ies mai ieftin.
Dar, cel mai important beneficiu al detergenţilor ecologici este că nu conţin enzime şi fosfaţi, care atacă ţesătura. De asemenea, ei sunt şi fără alergeni, care se regăsesc în produsele convenţionale şi atacă pielea.
„Pielea copiilor este de cinci ori mai subţire decât cea a adulţil