Europarlamentarul PDL susţine că Guvernul Boc a găsit o soluţie ingenioasă, dar riscantă.
"Invocarea articolului 53 din Constituţie pentru a justifica acordul cu FMI e ingenioasă, dar riscă să declanşeze o criză a regimului. Un deficit poate fi considerat o sursă de instabilitate, inclusiv cronică. Dar nu orice criză cere măsuri de excepţie. Cu atât mai puţin o criză politică, determinată de fragilitatea coaliţiei de guvernare...", scrie Preda, pe blog, citat de Realitatea.net.
"Dacă articolul 53 devine parte a unei politici de austeritate, atunci regimul se erodează singur, pentru că executivul e aşezat sub spectrul unui cataclism natural. Acest fapt va radicaliza adversarii acestuia, care vor fi bucuroşi să slăbească atât coaliţia, cât şi regimul. Publicul descoperă astfel încă o lacună a textului de la 1991, revizuit în 2003", adaugă acesta. Europarlamentarul PDL susţine că Guvernul Boc a găsit o soluţie ingenioasă, dar riscantă.
"Invocarea articolului 53 din Constituţie pentru a justifica acordul cu FMI e ingenioasă, dar riscă să declanşeze o criză a regimului. Un deficit poate fi considerat o sursă de instabilitate, inclusiv cronică. Dar nu orice criză cere măsuri de excepţie. Cu atât mai puţin o criză politică, determinată de fragilitatea coaliţiei de guvernare...", scrie Preda, pe blog, citat de Realitatea.net.
"Dacă articolul 53 devine parte a unei politici de austeritate, atunci regimul se erodează singur, pentru că executivul e aşezat sub spectrul unui cataclism natural. Acest fapt va radicaliza adversarii acestuia, care vor fi bucuroşi să slăbească atât coaliţia, cât şi regimul. Publicul descoperă astfel încă o lacună a textului de la 1991, revizuit în 2003", adaugă acesta.