B. Joseph Pine II, James H. Gilmore
Economia experientei
Orice afacere e o scena si tot ce faci e un spectacol
Editura Publica
Economia experientei este realizata in parteneriat curevista BIZsi sustinuta dePastel Group. Ce pretuiesc cu adevarat clientii dumneavoastra? Pentru ce ar plati un pret special? Pentru experiente. O ceasca de cafea costa mai mult intr-o cafenea la moda decat una pe care ne-o facem acasa tocmai pentru ca este important scenariul propus odata cu ceasca de cafea. Valoarea pe care o anumita experienta o are pentru un individ determina valoarea ofertei si dicteaza strategia companiilor. Daca participati la competitie bazandu-va numai pe pret, pierdeti in cursa pentru avantajul competitiv.
Bunurile si serviciile nu mai sunt de ajuns. Cortina urmeaza sa fie ridicata, sustin Pine si Gilmore, dand la iveala spectacolul Economiei experientei - o noua era economica si un model de abordare a lumii afacerilor. Inspirati-va din regulile de joc ale lumii teatrului si veti schimba cultura firmei si viata consumatorilor.
Publicata in peste 12 limbi si considerata una dintre cele mai bune carti din toate timpurile, Economia experientei este manualul cu ajutorul caruia managerii pot incepe sa regizeze experiente de neuitat. Traducere de Mihaela Sofonea. Cuvant inainte de Ioana Mucenic.
"Economia experientei este o carte esentiala: ne ajuta sa intelegem de ce simpla oferire a unor servicii nemaipomenite nu mai reprezinta o strategie profitabila. Pine si Gilmore vin cu observatii practice patrunzatoare, care vor ajuta toate domeniile de activitate sa tina pasul cu noua Economie a experientei" (Alan P. Hald, cofondator al MicroAge). "Chiar si la 10 ani distanta de momentul in care a fost scrisa, Economia experientei expune un model pe care multi se tem inca sa il aplice. Dar nu acestia au construit companii de referint