Pepsi si Academia de Fotbal “Gheorghe Hagi” au semnat un parteneriat prin care vor derula un turneu de fotbal dedicat tinerilor intre 14-18 ani. Pentru Pepsi, campania continua asocierea cu oameni de rand capabili sa transmita mesajele brandului, in detrimentul celebritatilor, explica directorul de marketing Calin Clej.
Parteneriatul va debuta prin organizarea turneului “Din spatele blocului in fata tribunelor”, care incepe in a doua saptamana a lunii iunie si va avea loc in patru orase din tara: Cluj, Timisoara, Bucuresti si Constanta. Castigatorii vor fi patru tineri fotbalisti, care se vor antrena timp de o luna in cadrul Academiei de Fotbal “Gheorghe Hagi”.
Proiectul continua demersul companiei de a se asocia cu persoane de rand, cu toate ca in aceasta perioada Pepsi deruleaza si campania de fotbal 2010, care ii are ca protagonisti pe 8 dintre cei mai cunoscuti jucatori din fotbalul international.
“Pepsi va comunica povesti de succes ale tinerilor. In cazul de fata vom incepe cu micii fotbalisti. Daca vreti, este faza a doua a campaniei de anul trecut «Eu Pot», in care tineri care nu erau celebri, nu aveau acoperire media, au facut lucruri absolut senzationale”, a spus pentru Wall-Street Calin Clej, marketing manager la PepsiCo.
Potrivit acestuia, asocierea brandurilor cu celebritati nu mai e foarte actuala. “Cred ca marketingul la ora actuala, chiar daca suntem branduri mari, mainstream, globale, trebuie facut la nivel de individ, prin a cataliza expresiile unor oameni care intr-adevar au puterea sa fie lideri de opinie pentru grupul lor social si nu neaparat celebritati”.
Din perspectiva lui Gheorghe Hagi, parteneriatul cu Pepsi este important intrucat le ofera tinerilor cu potential sansa de a se pregati pentru performanta. “Ne dorim ca impreuna sa oferim tinerilor din Romania un exemplu de reusita in fotbalul de performanta”,