Party la metro. Mai aveţi o oră să daţi o fugă la Gara de Nord 2 (lângă Muzeul CFR) penru câteva shot-uri de distracţie urbană. Prin lupa contaminatului cu neconveţional proiectul cross-media (update: combinarea mai multor medii – in cazul de fata: digital signage, indoor, print, proiectii video neconventionale, etc) al celor care marketează Grolsch în România pare un succes, dar despre branding să povestească experţii. Eu zic doar ce-am filmat cu retina: jeanşi grunge, tricouri boho, sutiene la vedere, silicoane camuflate, bărbaţi nebărbieriţi, jocuri de lumini, tocuri, flip-flops, graffiti, fotografii semnate Vlad Eftenie, bere, Andreea Esca (sper să nu mă fi înşelat), din nou bere, muzică, publicitari, mixuri video.
Poze după ce apuc să-mi beau cafeaua de 10:00, până atunci daţi o tură pe playground-ul din subteran. Vlad Eftenie Exibition (credits @AnaMilitaru) Feal the beat (Credits @AnaMilitaru) Urban Art (credits @AnaMilitaru) Backstage (credits @AnaMilitaru) Badges (credits @AnaMilitaru) Urmăreşte-ne pe Facebook şi pe Twitter
Party la metro. Mai aveţi o oră să daţi o fugă la Gara de Nord 2 (lângă Muzeul CFR) penru câteva shot-uri de distracţie urbană. Prin lupa contaminatului cu neconveţional proiectul cross-media (update: combinarea mai multor medii – in cazul de fata: digital signage, indoor, print, proiectii video neconventionale, etc) al celor care marketează Grolsch în România pare un succes, dar despre branding să povestească experţii. Eu zic doar ce-am filmat cu retina: jeanşi grunge, tricouri boho, sutiene la vedere, silicoane camuflate, bărbaţi nebărbieriţi, jocuri de lumini, tocuri, flip-flops, graffiti, fotografii semnate Vlad Eftenie, bere, Andreea Esca (sper să nu mă fi înşelat), din nou bere, muzică, publicitari, mixuri video.
Poze după ce apuc să-mi beau cafeaua de 10:00, până atunci daţi o tură pe playground-ul din subteran.