Cupa DKMT readuce circuitul stradal după o pauză de peste două decenii. La startul competiţiei din cel mai vestic oraş al României s-au înscris 16 piloţi din România şi patru din Ungaria.
GALERIE FOTO CU RALIUL DE PE STRĂZILE DIN SÂNNICOLAUL MARE
Ultima cursă de raliu care s-a desfăşurat în Sânnicolau Mare a avut loc în anul 1979. Unul dintre participanţii de atunci a fost Corneliu Ţiţ, actualul preşedinte al juriului şi decanul de vârstă al automobilismului timişorean. „Îmi aduc aminte de aceea cursă, din 1979, de aici de la Sânnicolaul Mare. Am concurat pe o Dacia, pentru că nu erau pe atunci alte maşini”, îşi aminteşte Ţiţ.
Federaţia Română de Automobilism şi karting a interzis competiţiile de automobilism pe străzile din oraşe, din cauza periculozităţii şi a numeroaselor accidente care au avut loc. „Ultima cursă din Timişoara s-a desfăşurat în 1978. Ţin minte că era un traseu superb. Se pleca de la Universitatea de Vest, se trecea Podul Mihai Viteazu, se ajungea la Primărie, după care pe strada Lenin. Din păcate, riscurile sunt mari, pentru că sunt maşini puternice”, a mai spus Corneliu Ţiţ.
Criza financiară i-a ţinut acasă pe sârbi
La prima ediţie a Cupei DKMT de la Sânnicolaul Mare s-au înscris 20 de piloţi, dintre care patru au venit din Ungaria. Deşi au fost trimise invitaţii şi concurenţilor din Serbia, din cauza situaţiei financiare, aceştia au transmis că nu vor putea ajunge la concurs. „Din păcate cei din Serbia nu şi-au permis să vină la Sânnicolaul Mare. Au fost mulţi şi din ţară care s-au plâns de criza financiară. Ne bucurăm însă că am putut ţine concursul. Am vorbit cu omologii din Ungaria şi Serbia şi vom organiza şi la ei competiţii de acest fel”, a spus Adrian Şipoş, preşedinte clubului Tim Racing, organizatorul Cupei DKMT.
Un cortegiu funerar a întârziat sta