Privită în detaliu, lumea este cu adevărat minunată.
Veşti îngrijorătoare vin din Indonezia.
Ardi Rizal, în vârstă de doi ani, este dependent de nicotină de o jumătate de an. Ardi nu suportă să fie refuzat. „Plânge şi face tărăboi când nu-i dăm voie. E dependent. Nu mă îngrijorează starea lui de sănătate. Pare sănătos", spune Mohammad Rizal, tatăl copilului, cel care l-a învăţat să fumeze. În Indonezia, unul din patru copii cu vârste între 3 şi 15 ani a încercat deja prima ţigară.
Alt tată, din Statele Unite ale Americii, şi-a scos la vânzare fiul în vârstă de patru ani, pe internet, cu un preţ de pornire de doar 5.000 de dolari. „Adoră să se joace cu mingea, însă nu prea îi place să se joace cu maşinuţe şi refuză să mănânce legume. Nu se agită foarte mult. Însă, când o face, plânge ore întregi", sună prezentarea copilului.
Pe de altă parte, în India, Tata Motors a chemat înapoi cele 33.000 de autoturisme Nano livrate cumpărătorilor. Compania a declanşat şi o anchetă internă după ce mai multe maşini Nano au luat foc, din senin. În luna martie, tocmai în Mumbai, un Nano s-a aprins, în mers, la o oră şi jumătate după ce fusese achiziţionat. Tata Motors dă asigurări că Nano, cea mai ieftină maşină din lume (cu preţuri pornind de la 2.000 de euro), are un design robust şi este foarte sigură. „Clienţii nu au de ce să fie îngrijoraţi", comunică Tata Motors, care insistă pe faptul că inspecţia maşinilor va fi, desigur, gratuită.
Ho Yuelin Zhang are 49 de ani şi, de cincisprezece, şofează fără să aibă permis. E drept, el nu prea are nici mâini. Şi-a pierdut antebraţele într-o explozie, în urmă cu 37 de ani. Ho, care a condus şi în curse de maşini, preferă camioanele, pe care le-a condus din 1985 fără să aibă niciun accident. Recent a fost oprit de poliţiştii chinezi, care s-au declarat şocaţi de povestea vieţii sale. După ce le-a istorisit