Jenson Button a sosit pe locul doi, întregind dubla pentru McLaren, dar liderul clasamentului general rămâne Webber, care a ajuns în cele din urmă pe podium.
Dacă în primele curse ale anului victoriile celor de la Red Bull erau împiedicate de diverse probleme tehnice, acum, când totul merge aproape de perfecţiune din punct de vedere tehnic, piloţii îşi pun singuri beţe în roate. Sebastian Vettel l-a atacat pe coechipierul său Mark Webber când mai erau 17 tururi până la finalul cursei de la Istanbul, s-a acroşat cu acesta pe finalul unei linii drepte, iar de acest lucru au profitat din plin cei de la McLaren.
Vettel a abandonat şi a coborât nervos din monopost, indicând prin semne că Webber este puţin nebun, deşi acesta din urmă nu a făcut decât să-şi menţină trasa ideală. Australianul, care se afla pe primul loc în acel moment, în căutarea unui hat-trick istoric, a rămas în cursă, dar a fost nevoit să intre la boxe pentru a schimba eleronul faţă. Avantajul de peste 30 de secunde pe care îl avea faţă de Michael Schumacher i-a permis însă lui Webber să revină pe traseu pe locul trei, în urma lui Lewis Hamilton şi a lui Jenson Button.
Istoria era să se repete
Mark Webber era să primească un nesperat cadou pe finalul cursei, chiar de la piloţii McLaren. Button l-a atacat pe Hamilton, cei doi s-au aflat roată la roată şi puţin a lipsit ca incidentul celor de la Red Bull să nu se repete, de această dată cu adversarii în prim- plan. În cele din urmă, speriaţi că ar putea pierde ceea ce au câştigat atât de uşor, inginerii echipei britanice i-au comunicat lui Button să protejeze pneurile în ultimele tururi, probabil o formulă diplomatică de a linişti apele.
Cele patru monoposturi Red Bull şi McLaren au alcătuit un pluton fruntaş în primele tururi, mărind treptat ecartul faţă de restul monoposturilor. Nimeni nu a reuşit să se apropie de lideri şi u