Într-un moment în care criza a pus pe butuci sute de afaceri, casa de modă Armani a decis să intre în România prin franciză. Prima sa unitate locală, în care se vor investi două milioane de euro, va fi deschisă în septembrie pe Calea Victoriei. Alsa Fashion Group, companie în al cărei portofoliu se află brandurile Ermenegildo Zegna, Max Mara, Mariela Burani, a reuşit să preia franciza pentru comercializarea hainelor produse de celebrul stilist italian Armani, după o competiţi
Într-un moment în care criza a pus pe butuci sute de afaceri, casa de modă Armani a decis să intre în România prin franciză. Prima sa unitate locală, în care se vor investi două milioane de euro, va fi deschisă în septembrie pe Calea Victoriei.
Alsa Fashion Group, companie în al cărei portofoliu se află brandurile Ermenegildo Zegna, Max Mara, Mariela Burani, a reuşit să preia franciza pentru comercializarea hainelor produse de celebrul stilist italian Armani, după o competiţie strânsă cu alţi zece investitori autohtoni. „La prima vedere, o astfel de franciză pare ceva glamorous, însă este vorba de o reţetă de funcţionare foarte exactă, care presupune îndeplinirea unor criterii de performanţă. E nevoie de mult mai mult decât de potenţă financiară“, explică, pentru Capital, Daniel Rosner, managing director al grupului. „Cheia în acest business este know-how-ul partenerului local, iar cei 16 ani de prezenţă în România ne-au recomandat“, adaugă acesta. Negocierile au durat un an şi jumătate, iar la final Alsa a reuşit preluarea întregului concept Armani, astfel că jumătate din cei 1.200 de metri pătraţi din suprafaţa destinată noului brand va fi dedicată unei cafenele în stilul Armani.
Spaţiul ales va fi amenajat în două etape distincte. Într-o primă fază, se va deschide un magazin monobrand Emporio Armani, pe 300 de metri pătraţi. „Pentru această etapă, estimăm volumul investi