Atunci cand faci totul cum trebuie iti cresc sansele de a avea succes, iti imbunatatesti reputatia si in acest mod economisesti timp pe termen lung. Cum poti ajunge sa ai parte de succes si toata lumea sa te priveasca admirativ? Afla in continuare.
Atunci cand termini un lucru, verifica-l inainte de a spune ca este gata. Corecteaza-ti documentele, daca trebuie sa trimiti un pachet, verifica sa fie totul in interior, iar cand ai de facut o prezentare, asigura-te ca ai tot ceea iti trebuie.
Nu uita ca si in momentele in care esti foarte atent poti sa gresesti, mai ales atunci cand esti stresat. O solutie ar fi sa rogi pe cineva sa verifice, pentru a obtine o alta perspectiva asupra muncii tale, aminteste Care 2.
Atunci cand rogi pe cineva sa te verifice nu porni de la ideea ca el nu poate gresi. Ai incredere, insa nu deplina. De exemplu, tocmai ai terminat un proiect si rogi un coleg sa isi arunce un ochi asupra lui. La sfarsit colegul iti spune ca ai inteles totul gresit si o sa ai probleme grave cu seful.
Nu dispera inainte de a te asigura ca el are dreptate. Este foarte posibil ca respectivul coleg sa se insele si tu sa o dai in bara tocmai din aceasta cauza.
Cum poate fi 2010 cel mai bun an din viata ta
Uneori faci greseli, este ceva normal. Invata din aceste greseli si ai grija ca data viitoare sa nu le repeti. De asemenea, nu numai din greseli poti invata, ci si din realizarile tale. Stai si analizeaza reusitele si gandeste-te cum te-ar ajuta experienta de atunci in ceea ce trebuie sa faci acum.
Fa-ti o lista a treburilor pe care trebuie sa le realizezi si verific-o din cand in cand. De asemenea, nu te implica in activitati pe care nu esti sigur ca le poti duce la sfarsit.
Spune "Nu" atunci cand simti ca nu se va termina cu bine un proiect nou care iti este propus. @N_P