La mijlocul lunii în curs, retailerul francez de îmbrăcăminte Kiabi a deschis două magazine la București și Constanța, iar până în 2014, rețeaua va ajunge la 20 de unități și va crea locuri de muncă pentru 400 de angajați, potrivit unui comunicat al companiei.
În ceaa ce privește clienții țintă pentru companiei, aceștia sunt cei cu venituri modeste care au nevoie de produse de îmbrăcăminte la prețuri mici, dar de calitate, potrivit lui Alain Simar, managerul general al KIABI România. Magazinul din București are o suprafață de 1.700 de metri pătrați, iar cel din Constanța de 1.600 de metri pătrați. "Până la sfârșitul anului acesta, intenționăm să mai deschidem încă patru magazine", au declarat reprezentantii companiei, însă au evitat să precizeze valoarea investiției.
Pentru primele cinci magazine deschise în septembrie anul trecut (în Berceni, Militari, Carrefour Orhideea și Titan), investișia companiei s-a ridicat la 2,5 milioane de euro.
Kiabi are peste 300 de magazine la nivel global, cu o suprafață medie de 1.300 de metri pătrați. În 2009, compania a avut o cifră de afaceri de un miliard de euro.