Danone Romania asteapta cresteri de 5 - 10% ale vanzarilor, comparativ cu cele de numai 3% inregistrate in 2009.
Seful executiv al Danone Romania, Stephane Batoux, a declarat ca rezultatele din 2009 sunt atribuite promotiilor intense si scaderii preturilor, cel mai bun exemplu fiind produsele sale Casa Buna, ale caror preturi au coborat si cu 22%, conform blackseagrain.net.
Pentru 2010, producatorul asteapta cresteri de 5 - 10% in volumul vanzarilor, principalul motiv fiind acela ca in acest an mai multi romani consuma iaurt fata de 2009.
Piata locala inca mai are potentialul de a creste, din moment ce un roman consuma, in medie, 5 kilograme de iaurt anual, in timp ce in alte tari media se ridica la 15 - 20 de kilograme pe cap de locuitor.
Strategia Danone consta in prezent in scaderea preturilor pentru a ajunge la nivelul din 2009, continuarea promotiilor si cresterea productiei cu 10%. Si numarul salariatilor, in prezent 709, ar putea creste.
Se preconizeaza ca investitiile vor ramane la nivelul celor de anul trecut, respectiv 20 de milioane de lei.
Danone Romania asteapta cresteri de 5 - 10% ale vanzarilor, comparativ cu cele de numai 3% inregistrate in 2009.
Seful executiv al Danone Romania, Stephane Batoux, a declarat ca rezultatele din 2009 sunt atribuite promotiilor intense si scaderii preturilor, cel mai bun exemplu fiind produsele sale Casa Buna, ale caror preturi au coborat si cu 22%, conform blackseagrain.net.
Pentru 2010, producatorul asteapta cresteri de 5 - 10% in volumul vanzarilor, principalul motiv fiind acela ca in acest an mai multi romani consuma iaurt fata de 2009.
Piata locala inca mai are potentialul de a creste, din moment ce un roman consuma, in medie, 5 kilograme de iaurt anual, in timp ce in alte tari media se ridica la 15 - 20