Taiju Ishikawa, branch manager al Sony in Romania, recunoaste ca actualul context economic poate avea influente semnificative asupra vanzarilor companiei, insa spera ca masurile de austeritate impuse de Guvern nu vor avea un impact atat de puternic asupra consumatorilor.
"Sper ca impactul pe care masurile luate de Guvern le-ar putea avea asupra consumatorilor sa nu fie chiar atat de mare, iar trendul pozitiv inregistrat de la inceputul anului sa se mentina. Este insa greu de comentat asupra urmatoarelor luni, despre cum vor evolua lucrurile in urmatorii ani, dar cu siguranta perioada care va urma va fi una provocatoare", a declarat Taiju Ishikawa (foto), cu ocazia lansarii celor mai noi camere foto de la Sony, NEX-5 si NEX-3.
Potrivit lui Taiju Ishikawa, Romania a fost una din cel mai afectate piete din regiune ca urmare a crizei economice. Cu toate acestea, Sony pozitioneaza piata locala in fruntea tarilor importante pentru companie.
"Consider ca aici ne aflam pe un trend pozitiv. Pentru noi, Romania este una din pietele strategice", a completat el.
In primul trimestru al acestui an, cota de piata avuta de Sony pe segmentul camerelor foto s-a mentinut la nivelul anului trecut - 25%. Vanzarile au fost si ele stabile, conform lui Ishikawa.
"In T1 piata de camere foto a urcat cu cateva procente, insa nesemnificativ. Comparativ cu alte categorii de produse, cresterea a fost destul de importanta."
Dupa cum arata reprezentantul Sony pe piata locala, deciziile Guvernului au influentat comportamentul consumatorilor - oamenii sunt in prezent mai ingrijorati, drept pentru care nu se pot face estimari exacte privind evolutia sectorului de camere foto pentru urmatoarele luni.
"Daca in primul trimestru am vazut o crestere usoara, nu stiu daca putem vorbi de o continuare a acestui trend pana la finalul anului. Eu imi doresc sa fiu optimis