Un tânăr reclamă că i-a dispărut rucsacul când se afla într-un fast-food din Capitală şi că i se refuză furnizarea casetelor cu înregistrările din restaurant. Sursa: Vlad Stănescu
Alex Ştefan, un student în vârstă de 25 de ani din Bucureşti, este nemulţumit de faptul că, după ce i s-a furat rucsacul în timp ce lua masa la restaurantul fast-food Springtime din zona Universitate, agentul de pază nu l-a ajutat în niciun fel să soluţioneze problema, susţinând că nu e treaba lui.
Reprezentanţii restaurantului susţin că ei nu sunt responsabili pentru siguranţa bagajelor clienţilor şi spun că au dreptul să refuze furnizarea casetelor cu înregistrări către clienţi, care oricum nu acoperă zona unde stau aceştia pentru că „le-ar viola intimitatea”.
„Nu mă simt protejat într-un astfel de restaurant”
„Deşi mi-am dat seama imediat că mi s-a furat rucsacul, agentul de pază a dat din umeri, spunând că asta nu e treaba lui. Mi-a spus că rolul său este să aibă grijă ca în local să nu intre aurolaci”, povesteşte tânărul.
Atunci când a întrebat de camerele de luat vederi i s-a spus că acestea sunt montate pentru a monitoriza angajaţii: „Nu mi se pare normal ca accesul să nu fie monitorizat. Nu mă simt deloc protejat în cazul unui furt, jaf, tâlhărie, violenţă verbală sau fizică, iar la poliţie nu am apelat pentru că am aflat de la alţi păgubiţi că ei doar înregistrează plângerea, dar n-o rezolvă”.
„Agentul de pază nu poate controla clienţii”
Oficialii restaurantului susţin că serviciile de pază sunt externalizate şi că personalul asigură doar liniştea şi ordinea. „Agentul de pază nu poate controla dacă obiectele cu care intră sau ies clienţii le aparţin sau nu”, vine explicaţia Magdalenei Stăicuţ, brand manager Springtime. Nici camerele de supraveghere din incinta restaurantului nu pot ajuta cu nimic păgubiţ