Clienţii Romtelecom pot opta, începând cu această lună, pentru primirea facturii pentru serviciile operatorului doar în variantă electronică, renunţând la cea pe hârtie, potrivit unui comunicat al companiei.
"Fiecare client va fi anunţat prin e-mail şi/sau SMS de emiterea facturii sale. Toate facturile descărcate au valoare fiscală şi sunt autorizate pentru a fi folosite în evidenţele contabile, eliminându-se astfel necesitatea arhivării fizice", se precizează într-un comunicat al operatorului.
Un cont MyAccount pentru clienţii rezidenţiali se poate crea în câteva minute, cu ajutorul câtorva date de autentificare şi a unei adrese de e-mail valide. În cazul clienţilor persoane juridice, crearea unui cont MyAccount se face apelând 1930 (apel gratuit în reţeaua Romtelecom). Clienții au acces și la situația facturilor din ultimele șase luni. În cazul clienţilor persoane juridice, crearea unui cont MyAccount se face apelând 1930 (apel gratuit în reţeaua Romtelecom).
În primul trimestru, veniturile Romtelecom au scăzut cu 3%
Veniturile Romtelecom, cel mai mare operator local de telefonie fixă, au scăzut în primul trimestru al acestui an cu 3,3%, până la 194 de milioane de euro, de la 201 milioane de euro în aceeaşi perioadă a anului trecut, arată raportul financiar al OTE, grupul elen care deţine compania.
Scăderea profitului operaţional al Romtelecom cu 20% în primul trimestru, până la 59 de milioane de euro, este pusă pe seama reducerii veniturilor din serviciile de voce şi a numărului de linii fixe instalate, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. „Scăderea veniturilor din primul trimestru reflectă în principal o scădere de 12% a veniturilor din servicii tradiţionale de voce, cauzată de o reducere de 4% a ARPU (venitul mediu pe utilizator) şi de pierderea a 8% din numărul total de linii fixe faţă de primul trimestru di