Adrian Ungureanu
Retailerul de îmbrăcăminte Kiabi vrea ca până în 2014 reţeaua de mazagine să ajungă la 20 de unităţi deschise, pentru care investiţia se ridică la 10 milioane de euro, au declarat, pentru Curierul Naţional, reprezentanţii companiei.
Până în prezent reţeaua locală numără 5 magazine, două dintre ele deschise până la finele anului trecut şi trei în primul trimestru, pentru care a cheltuit 2,5 milioane de euro.
"Este o strategie agresivă având în vedere că odată cu deschiderea primelor 2 magazine ni s-a confirmat succesul în piaţă pentru conceptul pe segmentul retail-ului de fashion propus de Kiabi", ne-a declarat directorul de dezvoltare al companiei, Yann Leblay.
Potrivit acestuia, România este în primul rând o ţară cu un potenţial ridicat din punct de vedere al populaţiei, "în contextul în care cumpărătorii sunt foarte interesaţi de modă şi în acelaşi timp nu există o ofertă bogată pe segmentul pe care îl propune KIABI prin concept", a mai spus acesta.
El a mai spus că până la finele acestui an vor mai fi deschise încă patru magazine.
La nivel global, Kiabi numără peste 300 de magazine (proprii şi în franciză), cu o suprafaţă medie de 1.300 mp, adică o creştere de 52% în ultimii patru ani. În 2008, Kiabi a atins o cifră de afaceri de 904.4 milioane euro, în creştere cu 14% faţă de 2007.
Pentru anul 2009, Kiabi a atins pragul de un miliard de euro cifra de afaceri.
În prezent, 7.750 de persoane, reprezentând 53 de naţionalităţi, fac parte din companie. Kiabi este specializat în vânzarea de îmbrăcăminte, accesorii şi încălţăminte la preţuri mici, în unităţi comerciale cu o suprafaţă de 1.000-2.000 de metri pătraţi, şi este unul dintre cei mai mari retaileri de îmbrăcăminte din Franţa.
Adrian Ungureanu
Retailerul de îmbrăcăminte Kiabi vrea ca până în 2014 reţeaua de mazagine să ajungă la 20 de uni