?Aşa vine maşina asta, sau aţi montat dumneavoastră pragurile acestea şi restul elementelor de design pe care nu le-am văzut la un Lancer? Îmi place foarte mult culoarea...? Acestea sunt doar câteva dintre aprecierile oamenilor care au văzut noul Mitsubishi Lancer Ralliart, în timpul drive testului efectuat de Antena3.ro.
Maşina a suscitat destul de multă atenţie în toate locurile în care a oprit pe parcursul testului. Lancer Ralliart reprezintă legătura între Lancer şi Lancer Evolution, lansată de Mitsubishi cu scopul de a recreea, pentru prima dată de la finele anilor ?80, o familie Lancer completă.
Modelul testat, Lancer Sport Sedan 2.0t TC-SST Ralliart GS, are, după cum sugerează şi denumirea sa, un motor de 2 litri (1.998 cmc) care dezvoltă 177 kW (240 CP) / 6000 rpm şi un cuplu maxim de 343 Nm / 2500-4725 rpm.
Design exterior
În timpul testului, majoritatea şoferilor care au văzut în oglinda retrovizoare Lancer-ul s-au dat cuminţi la o parte din calea lui, fără a fi nevoie de vreun semn. Asta nu poate indica decât faptul că maşina are un aspect agresiv, cu un puternic caracter sportiv. De fapt, comentariile pozitive de la începutul articolului au stat pe buzele tuturor celor care au văzut maşina.
Se poate spune că designerii de la Mitsubishi au dat lovitura cu acest model, este o maşină foarte frumoasă. Şi nu doar datorită culorii sale speciale, ci şi mulţumită detaliilor sport, precum pragurile sau gurile de aerisire de pe capotă. Grila frontală ?Jet Fighter? impune respect şi denotă agresivitate, caroseria este din oţel, iar roţile sunt preluate de la Lancer, însă capota provine de la Evolution, iar datorită celor două guri de aerisire se obţine o reducere a greutăţii de 7,9 kg.
La interior se remarcă planşa de bord foarte simplă, aerisită, dar, în acelaşi timp uşor de utilizat. I