Un film despre ruptura dintre mentalităţi şi generaţii, în care se regăseşte fiecare copil şi al său părinte. Două debuturi, cel de regizor pentru Răzvan Rădulescu şi cel în cinema pentru Ozana Oancea, au marcat proiecţia filmului „Felicia, înainte de toate“, în premieră la Cluj.
VEZI VIDEO AICI!
Răzvan Rădulescu a regizat filmul „Felicia, înainte de toate" alături de olandeza Melissa de Raaf, cu care spune că a făcut o echipă extraordinară. Filmul transpune povestea Feliciei, o femeie de 40 de ani, ce trăieşte în Olanda, unde îşi creşte singură copilul, iar cu ocazia unei vizite a părinţilor din Bucureşti, descoperă relaţia tensionată fiică-mamă.
Mai citeşte şi:
Donata Wenders: „Vizionarea filmului Dracula a fost o experienţă unică“
Prima experienţă de regizor pentru Răzvan Rădulescu, scenaristul lui Cristi Puiu în „Moartea domnului Lăzărescu", a fost una „umilitoare".
„E o meserie destul de riscantă cea de regizor. O experienţă umilitoare adeseori, pentru că e un exerciţiu de putere absolută în aparenţă şi în esenţă. Sentimentul e că puterea e deplină, şi în momente neanticipate neputinţa e totală", a descris Răzvan Rădulescu postura de regizor. Jumătate din film este turnat în aeroport, acolo unde Felicia pierde cursa spre Amsterdam şi încearcă să o reprogrameze.
„Am filmat 28-29 de zile în aeroport, iar după această perioadă eram ca un junkie. Sunt trei autorităţi în aeroport, şi fiecare dintre ele crede că este supremă", a povestit acesta despre dificultăţile din timpul filmărilor din Aeroportul Otopeni.
Pe Ozana Oancea, Răzvan Rădulescu a descris-o în trei cuvinte: „E un fel de mâhnire şi discreţie combinată cu sarcasm". Rădulescu a vorbit şi despre experienţele trecute ca scenarist, făcând referire la „Moartea domnului Lăzărescu" sau „Călătoria lui Gruber". „Moartea domnului Lăzărescu nu e