Angajaţii Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale din România (CNADNR) de la vama arădeană Nădlac au reuşit, din nou, să provoace un incident internaţional, cerând şpagă echipei tehnice care a însoţit formaţia AC/DC în România.
Convoiul cu echipament al celebrei trupe a intrat în conflict cu angajaţii Companiei de Drumuri, la ieşirea din ţară. Aceştia au cerut pentru verificare rovinietele din perioada de şedere o solicitare, de altfel ilegală, după care au mai pretins şi o sumă de bani pentru a permite accesul în Ungaria. Drumarii de la Vama Nădlac nu sunt la prima abatere de acest fel, în urmă cu doi ani, ei aplicând aceeaşi metodă pentru convoiul cu iahturi de lux ale şeicului Qatarului.
Metoda "Rovinieta"
Controlorii de trafic ai Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Timişoara au comis-o din nou. Aceştia au cerut şpagă pentru a permite trecerea spre Ungaria chiar de la şoferii camioanelor din convoiul oficial al trupei AC/DC.
Faptul a fost recunoscut oficial chiar de directorul general al CNADNR, Dorina Tiron, care a declarat că drumarii au cerut rovinieta, care le-a fost arătată, dar apoi angajaţii au cerut rovinietele şi din timpul şederii în ţară, ceea ce nu era legal. Pentru că nu au avut documentele, controlorii de la Drumuri au cerut o sumă de bani.
Tiron susţine că a fost declanşată o anchetă internă după ce au primit o sesizare de la reprezentanţii trupei AC/DC. Surse din Vama Nădlac susţin însă că aceasta este o practică uzuală a controlorilor de trafic şi că şoferii de tir care trec regulat pe acolo cunosc această cutumă, însă aceştia nu vor să îşi pună autorităţile române pe cap şi nu depun plângere împotriva controlorilor şpăgari.
Şeicul Qatarului a păţit-o şi el în luna august 2008 , Jurnalul Naţional surprinzând aceiaşi controlori ai DRDP Timişoara în flagrant (D