Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au restructurat una dintre cele cinci sectii ale institutiei. Decizia a fost aplicata ieri, astfel ca fosta sectie de microbuze a fost inghitita de sectia 1. Reprezentantii RATP sustin ca au restructurat astfel mai multe posturi de sefi, ingineri si personal TESA. "A disparut un post de sef de sectie, unul de tehnician, un sef de garaj si personal auxiliar. Decizia a fost luata astazi, ca efect al aprobarii noului plan de transport. Oricum, acestea sunt doar o parte dintre masurile aplicate intrucat urmeaza sa disponibilizam si soferi. Noi avem de disponibilizat 163 de posturi, din care doar 80 sunt ocupate", a explicat Adrian Mihai, purtatorul de cuvant al RATP.
In total, planul de restructurare al RATP prevede disponibilizarea a 80 de angajati. "Ei vor fi disponibilizati pe rand. O parte dintre soferii de microbuze vor pleca din toamna, cand speram ca vom finaliza lucrarile la linii. Atunci va fi posibil sa facem aceste disponibilizari pentru ca vom avea traseele acoperite cu tramvaie", a mai spus Adrian Mihai. Noua organigrama a RATP a fost aprobata in urma cu doua zile de catre consilierii locali, regia urmand sa ramana cu 1.434 de posturi ocupate.
Sefii Regiei Autonome de Transport Public (RATP) au restructurat una dintre cele cinci sectii ale institutiei. Decizia a fost aplicata ieri, astfel ca fosta sectie de microbuze a fost inghitita de sectia 1. Reprezentantii RATP sustin ca au restructurat astfel mai multe posturi de sefi, ingineri si personal TESA. "A disparut un post de sef de sectie, unul de tehnician, un sef de garaj si personal auxiliar. Decizia a fost luata astazi, ca efect al aprobarii noului plan de transport. Oricum, acestea sunt doar o parte dintre masurile aplicate intrucat urmeaza sa disponibilizam si soferi. Noi avem de disponibilizat 163 de posturi, din care doar 80 sunt ocupa