Cei mai multi dintre noi, in special barbatii, au probleme legate de capacitatea de concentrare la serviciu. Cauzele sunt destule: poti fi distras de zgomotul din jurul tau, de gandurile si grijile pe care le ai, de Internet.
Daca ajungi sa lucrezi ceva pe ultima suta de metri nu numai ca este stresant, dar devii atat de concentrat pe ceea ce este urgent incat poti uita de ceea ce este important. Iar asta s-ar putea sa iti aduca destule probleme la locul de munca.
Prioritatile tale ar trebui sa fie obiective pe termen lung precum avansarea in cariera sau mentinerea pasiunii pentru ceea ce faci. Menshealth.com iti ofera sapte strategii care sa te ajute sa fii mai concentrat la serviciu, si deci sa ai mai multe beneficii.
1. Planfica-ti activitatile pe o saptamana intreaga
Listele cu ce ai de facut intr-o zi te ajuta sa fii mai eficient insa acestea te pot duce in pragul unor crize de timp. Pentru a avea mai mult spor planfica-ti activitatile pe o saptamana intreaga. Astfel vei sti de azi ce ai de facut peste doua zile spre exemplu, iar asta te va ajuta sa respecti prioritatile si sa previi crizele de timp.
2. Nu te lasa intrerupt fara motiv de colegi
Unui om ii ia intre 2 si 15 minute sa revina la nivelul de concentrare pe care il avea atunci cand a fost intrerupt de catre cineva. Pentru a evita cat mai mult sa se intample acest lucru incearca sa nu te mai lasi prins in diverse discutii atunci cand nu este ceva necesar, legat de serviciu.
3. Fa ordine pe birou
Daca ai biroul plin de hartii si dosare care nici macar nu sunt ordonate cat de cat, ai mai putine sanse de a te concentra usor. Fa-ti timp intr-una din zile, eventual chiar si intr-o sambata, pentru a-ti face curatenie pe birou, si vei vedea ca in zilele urmatoare vei avea mai mult spor.
De asemenea, ai grij