real,- Hypermarket România va adopta în următoarele luni un program de reducere a preţurilor pentru a contracara scăderea puterii de cumpărare a românilor înlesnind accesul oamenilor afectaţi de măsurile de austeritate impuse de criză la cât mai multe produse alimentare şi nealimentare, se arată într-un comunicat remis de companie redacţiei.
"Puterea de cumpărare a românilor va suferi în urma scăderii veniturilor, fapt care se va resimţi în rândul întregii societăţi şi mai cu seamă în rândul celor cu venituri mici. De aceea, am ales pentru început 150-200 de produse cum ar fi zahăr, ulei, orez, paste făinoase, mălai, legume şi fructe, carne de pui, carne tocată, mezeluri, lactate şi brânzeturi, produse de îngrijire şi curăţenie, dar şi produse nealimentare, în principal cele care acoperă nevoile de bază pentru care, prin eforturi considerabile, am găsit soluţii care să ne permită o scădere a preţurilor cu până la 20%. Programul de scădere a preţurilor va număra la sfârşitul lunii curente peste 300 de produse cu preţuri foarte mici şi va fi continuat în lunile următoare astfel încât tot mai multe articole, fie că este vorba de produse alimentare sau nealimentare, să fie incluse în acest program.
Pentru real,- găsirea unor soluţii la acest moment care să permită lărgirea accesului consumatorului final la produsele de bază reprezintă un aspect foarte important pentru o companie ancorată în realitate.
Pentru atingerea acestui scop un element major îl reprezintă inclusiv relaţiile de colaborare cu partenerii şi furnizorii noştri, inclusiv cu producătorii locali, real,- dovedindu-se un partener de încredere în acest sens", a declarat Michel Lamoot, director general la real,- Hypermarket România.
real,- Hypermarket România va adopta în următoarele luni un program de reducere a preţurilor pentru a contracara scăderea puterii de cumpăra