Afacerile grupului german Bosch au scăzut anul trecut cu 17% faţă de 2008, la 134 de milioane euro, atingând acelaşi nivel ca în 2007. Principalii factori care au ajutat compania să nu scadă mai mult în 2009 sunt evoluţiile pozitive înregistrate de tehnologia auto şi de Bosch Communication Center. Compania estimează pentru acest an afaceri similare cu cele din 2009, de 134 milioane euro, sau chiar în uşoară creştere. „În România este foarte greu să faci previziuni. Da
Afacerile grupului german Bosch au scăzut anul trecut cu 17% faţă de 2008, la 134 de milioane euro, atingând acelaşi nivel ca în 2007. Principalii factori care au ajutat compania să nu scadă mai mult în 2009 sunt evoluţiile pozitive înregistrate de tehnologia auto şi de Bosch Communication Center.
Compania estimează pentru acest an afaceri similare cu cele din 2009, de 134 milioane euro, sau chiar în uşoară creştere.
„În România este foarte greu să faci previziuni. Dacă lucrurile vor continua la fel ca în primele cinci luni ale anului, vom înregistra o uşoară creştere a cifrei de afaceri în 2010”, a declarat, astăzi, într-o conferinţă de presă, Brigitte Eble, directorul general al Robert Bosch SRL, reprezentanţa grupului în România.
Potrivit acesteia, în cazul în care măsurile Guvernului de reducere a salariilor şi pensiilor vor fi adoptate, afacerile companiei în România vor fi afectate inevitabil, ca urmare a diminuării puterii de cumpărare.
Focus pe regenerabile
În ceea ce priveşte afacerile diviziei de Termotehnică, compania îşi propune, printre altele, concentrarea pe segmentul resurselor regenerabile. De altfel, peste o treime din totalul vânzărilor acestei divizii s-a realizat prin comercializarea de sisteme de încălzire şi preparare a apei calde menajere care utilizează energie regenerabilă.
Potrivit reprezentanţilor Bosch, acest lucru dovedeşte că şi în