Tinerii întreprinzători vor stabili contacte contra-cronometru, în căutarea partenerului de afaceri ideal. A doua ediţie a evenimentului Business Networking are loc în această seară, la Hotel Ramada, purtând amprenta „belle époque”.
Aproximativ treizeci de tineri antreprenori participă joi seară la un fel de „speed-dating” (întâlniri rapide) în afaceri, la Ramada, cel mai nou hotel din Oradea. Regulile sunt simple şi productive. Fiecare afacerist petrece câte cinci minute, la aceeaşi masă, faţă în faţă, cu un alt antreprenor, interval în care are timp să facă schimb de cărţi de vizite şi chiar să îşi creeze o părere despre celălalt, în eventualitatea unei afaceri.
Afaceri şi cultură
Potrivit informaţiilor primite de la Ligia Oală, coordonatorul proiectului Business Networking derulat de Asociaţia Junior Chamber International (JCI) Oradea, evenimentul este construit pe tema Oradei de la începutul secolului trecut, fiind prezentate, în oglindă, oportunităţile economice din Oradea nouă şi din cea veche. Participanţii la întâlnirile în viteză sunt din diverse domenii de activitate, de la turism la accesări de fonduri europene, justiţie, resurse umane, auto şi transporturi. „Fiindcă vom discuta despre Oradea Nouă şi Oradea Veche, artistul Adrian Samoilă va relata despre farmecul şi istoria oraşului nostru, în încercarea de a reliefa potenţialul turistic al Oradei”, a explicat Ligia Oală. Consultantul în afaceri Dacian Palladi le va dezvălui antreprenorilor câteva ponturi de supravieţuire pe timp de criză, arătându-le cum să reacţioneze „Faţă în faţă cu comportamentul reţinut al consumatorilor”.
Delia Ungur, reprezentanta Parcului Industrial Eurobusiness, le va prezenta participanţilor avantajele dezvoltării parcului industrial pentru mediul de afaceri orădean.
La cererea antreprenorilor
Prima ediţie a evenimentului Business