Trei sferturi dintre clientii vizati de campania de rechemare initiata de Toyota Romania pentru posibile probleme la pedala de acceleratie s-au prezentat in service iar acum vine partea cea mai grea fiindca sunt clienti care nu considera ca e necesar sa se prezinte, au spus reprezentantii Toyota la un eveniment legat de certificarea atelierelor de tinichigerie si vopsitorie de catre Toyota Motor Europe. La nivel european peste 80% dintre cele 1,8 milioane de masini rechemate au fost verificate, a spus Bas Kasteel, director servicii post-vanzare la Toyota Motor Europe.
"In Romania e vorba de 75% dintre masini pana acum si asta pentru ca sunt oameni care desi au primit scrisoarea si au fost sunati, pur si simplu zic ca nu au nicio problema si vin mai tarziu. De la 80% in sus e foarte greu sa aduci clientii in service daca nu au nicio problema", a spus directorul servicii post-vanzare al Toyota Romania, Radu Petrescu.
El a mai spus ca recall-ul implica un cost foarte mic: putina manopera, o placuta care se instaleaza la pedala. "Ne-am fixat la inceput tinta sa terminam campania in trei luni iar dealerii fac toate eforturile, dar daca oamenii tot nu vin, campania se va termina cand proprietarii vin sa-si schimbe uleiul sa-si faca verificarea normala", a mai spus el.
Ca parte a aceluiasi recall care implica circa 11.800 de masini Toyota in Romania sunt la nivel european rechemate 1,8 milioane de masini din opt modele. Circa 80% dintre aceste masini au ajuns in service la nivel european, iar procentele difera de la tara la tara in functie de cat de constiinciosi sunt clientii, in Marea Britanie trecand de 92%, a spus intr-un interviu Bas Kasteel, director divizia post-vanzare la Toyota Motor Europe. "Am trimis tuturor scrisori, insa sa-i convingi pe ultimii sa vina este cu adevarat o provocare", spune Kasteel.
El a adaugat ca ima