Distribuitorul de materiale de construcţii şi finisaje Woodcote România, parte a grupului britanic Wolseley, este interesat să achiziţioneze jucători mici, a căror bază de clienţi este formată în principal de constructori. "Există posibilitatea achiziţiei de jucători, în grup existând acest tip de dezvoltare, concretizat în Cehia, Slovacia sau Ungaria. Poate vor apărea oportunităţi şi în România. Ne uităm la jucători locali foarte bine organizaţi care au ca bază de cl
Distribuitorul de materiale de construcţii şi finisaje Woodcote România, parte a grupului britanic Wolseley, este interesat să achiziţioneze jucători mici, a căror bază de clienţi este formată în principal de constructori.
"Există posibilitatea achiziţiei de jucători, în grup existând acest tip de dezvoltare, concretizat în Cehia, Slovacia sau Ungaria. Poate vor apărea oportunităţi şi în România. Ne uităm la jucători locali foarte bine organizaţi care au ca bază de clienţi, în proporţie de peste 70%, constructori din zona profesională", a declarat directorul general al companiei, Corneliu Nemeş.
În plus, compania vizează o dezvoltare organică în momentul revenirii pieţei, estimat pentru a doua jumătate a anului viitor, prin deschiderea de magazine în mai multe oraşe din România, după un model fixat la nivel de grup.
Activitate restrânsă
Distribuitorul de materiale de construcţii şi finisaje a inaugurat miercuri un magazin, cu o suprafaţă de 4.000 de metri pătraţi, într-un spaţiu închiriat de la firma Adya, în judeţul Ilfov.
"Woodcote România îşi schimbă modelul de business, prin targetarea micului şi mediului montator, care lucrează în zona profesionistă a aplicaţiilor materialelor de construcţii. Ne-am restrâns şi acum repornim pe alt model al afacerii", a spus reprezentantul companiei.
Woodcote România deţine în Cluj şi Arad showroom-uri şi centre logist