Cele mai recente cifre ale Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT) arată că „Adevărul" rămâne liderul ziarelor de calitate, cu o medie de 125.122 de exemplare vândute pe apariţie, în perioada ianuarie - martie 2010.
Publicaţia editată de Adevărul Holding are vânzări de peste două ori mai mari decât cel de-al doilea clasat, „Jurnalul Naţional", care a avut o medie de 55.078 de exemplare.
Mai mult, „Adevărul" a vândut aproape cât toate ziarele din segmentul quality la un loc. Astfel, în perioada ianuarie - martie, ziarele „Jurnalul Naţional", „România liberă", „Evenimentul zilei" şi „Gândul" au vândut împreună 140.300 de exemplare. „Adevărul" şi-a menţinut poziţia de lider câştigată în urmă cu 17 luni.
În aceeaşi perioadă, „România liberă" a vâdut în medie 43.885 de copii pe apariţie, în timp ce „Evenimentul zilei" a coborât la 27.985 de exemplare. Şi ziarul „Gândul" a înregistrat un volum mic de vânzări - 13.384 de exemplare.
„Adevărul" a devenit anul acesta lider şi în audienţă. Publicaţia a avut, în perioada ianuarie 2009 - ianuarie 2010, 642.000 de cititori pe apariţie, depăşind pentru prima dată „Jurnalul Naţional", a cărui audienţă a scăzut la 626.000.
„Click!", cel mai vândut
Cel mai vândut ziar din România rămâne tabloidul „Click!", care a avut în perioada ianuarie - martie 2010 vânzări medii de 234.183 de exemplare pe apariţie. În luna martie, tabloidul a atins un maxim istoric de 252.652 de copii vândute pe zi. Ieri, tabloidul a sărbătorit apariţia ediţiei cu numărul 1.000. Cel de-al doilea clasat este tabloidul „Libertatea", cu o medie de 157.517 exemplare zilnic, urmat de „Cancan", cu 77.075 de exemplare.