URBB, imbuteliatorul local al berii Tuborg, a lansat ieri oficial primul brand de apa minerala din portofoliul companiei, Bilbor. Producatorul a finalizat in urma cu cateva luni constructia unei unitati de imbuteliere a apei in comuna Bilbor, din judetul Harghita, parte a proiectului de investitii de peste 10 mil. euro anuntat pentru intrarea pe piata apei minerale. Lansarea intensifica lupta israelienilor de la URBB cu cei mai mari jucatori de pe piata bauturilor racoritoare: Coca-Cola Hellenic, Pepsi Americas, European Drinks si Romaqua. In portofoliul producatorului Tuborg sunt de mai multi ani si sucurile Granini si Orangina. Piata apelor minerale, estimata la circa 300 mil. euro, este dominata de companii cu capital romanesc, cele mai mari fiind Romaqua (Borsec), European Drinks (Izvorul Minunilor). In ultimul an, productia locala de apa minerala s-a redus cu 6-7% fata de perioada anterioara, potrivit datelor de la SNAM (Societatea Nationala a Apelor Minerale).
URBB, imbuteliatorul local al berii Tuborg, a lansat ieri oficial primul brand de apa minerala din portofoliul companiei, Bilbor. Producatorul a finalizat in urma cu cateva luni constructia unei unitati de imbuteliere a apei in comuna Bilbor, din judetul Harghita, parte a proiectului de investitii de peste 10 mil. euro anuntat pentru intrarea pe piata apei minerale. Lansarea intensifica lupta israelienilor de la URBB cu cei mai mari jucatori de pe piata bauturilor racoritoare: Coca-Cola Hellenic, Pepsi Americas, European Drinks si Romaqua. In portofoliul producatorului Tuborg sunt de mai multi ani si sucurile Granini si Orangina. Piata apelor minerale, estimata la circa 300 mil. euro, este dominata de companii cu capital romanesc, cele mai mari fiind Romaqua (Borsec), European Drinks (Izvorul Minunilor). In ultimul an, productia locala de apa minerala s-a redus cu 6-7% fata de perioada anterioar