Compania germana Weleda, unul dintre cei mai importanti producatori de remedii naturale si cosmetice naturale organice la nivel mondial, a intrat pe piata din Romania in urma unei investitii initiale de aproximativ 150.000 de euro, suma alocata doar activitatilor de marketing.
Reprezentantul Weleda in Romania este compania NaturaEcopharm, iar distributia este realizata de catre Farmexpert.
Investitiile NaturaEcopharm in lansarea Weleda pe plan local se ridica la peste 150.000 euro, doar in zona de marketing, la care se adauga si investitiile facute de producatorul german (materiale informative, POSM-uri, etc). Totalul investitiilor NaturaEcopharm pentru primul an de functionare se ridica la peste 240.000 euro.
“Intentia de a patrunde pe piata din Romania exista inca din 2009. Suntem deja prezenti pe piata de aproximativ o luna. Decizia a fost determinata de faptul ca foarte multi consumatori romani isi comandau deja produsele in alte tari precum Anglia, Germania sau Franta, respectiv de evolutia rapida a industriei de cosmetice bio in ultimii 2 ani. Nu consider ca este un moment riscant pentru o astfel de lansare, in conditiile in care romanii opteaza pentru produse de calitate si exista o tendinta spre produse bio, indiferent ca vorbim de cosmetice, mancare, incaltaminte sau haine”, declara Ana Murariu (foto), marketing manager Weleda Romania.
In prezent, Weleda are un portofoliul de 23 de produse pe plan local, din gama baby (sampon, lotiuni, ulei de corp), igiena orala (pasta, gel de dinti, apa de gura), impotriva celulitei (scrub si ulei) si ingrijire a corpului (creme, lotiuni, uleiuri si deodorante). Preturile produselor se incadreaza intre 20 si 85 de lei.
Publicul tinta al Weleda este format din femei (peste 25-28 ani), persoane active, din mediul urban, cu venituri peste medie, informate si preocupate de mediu.
Produsele