Ziarele editate de Adevărul Holding au cunoscut creştere substanţiale ale tirajelor în primele trei luni ale anului, potrivit datelor Biroului Român de Audit al Tirajelor.
Liderul vânzărilor pentru perioada ianuarie - martie 2010 este tabloidul Click! , editat de Adevărul Holding, cu o medie de vânzări pe apariţie de 234.183 de exemplare. Click! a reuşit să crească la 252.653 de exemplare în martie 2010, faţă de 248.550 de exemplare în aceeaşi perioadă din 2009. Creşteri ale vânzărilor au fost semnalate şi în primele două luni ale anuluil
Şi cotidianul quality "Adevărul" a raportat creşteri ale vânzărilor. Adevărul a avut o medie de vânzări pe apariţie de 125.122 de exemplare, în creştere cu 43.382 de exemplare faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când raporta o medie de 81.740 de exemplare vândute. În luna ianuarie, Adevărul a avut o medie de vânzări pe apariţie de 129.854 de exemplare (65.390 de copii vândute în ianuarie 2009), cu o uşoară scădere pentru luna februarie - 121.484 de exemplare vândute (90.630 în februarie 2009) şi o uşoară creştere în martie, când ziarul a vândut, în medie, 124.148 de exemplare (89.201 în martie 2009).
Pe poziţia a doua în clasamentul ziarelor quality, ca medie de vânzări pe apariţie, în perioada ianuarie - martie 2010, se situează Jurnalul Naţional, ziar editat de trustul Intact, care a raportat o medie de 55.078 de exemplare, în creştere uşoară faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, când înregistra 54.971 de exemplare.
România Liberă a cunoscut o scădere a vânzărilor în ianuarie, pentru ca în februarie şi martie să înregistreze creşteri uşoare. "Evenimentul Zilei", ziarul preluat de compania "Editura Evenimentul şi Capital", al cărei acţionar majoritar este Bobby Păunescu de la elveţienii de la Ringier, a raportat scăderi de vânzări în perioada ianuarie - martie 2010. Evenimentul zilei a avut în