Această preluare permite Happy Tour să-şi consolideze poziţia pe piaţa din România
La câteva săptămâni de la achiziţionarea platformei on-line Paravion.ro, Happy Tour a făcut încă un pas în cadrul strategiei sale de consolidare în sectorul de turism din România, achiziţionând pachetul majoritar în cadrul Travel House, se arată într-un comunicat al companiei. Proiectul va fi realizat împreună cu Corina Souvannasouck, unul dintre foştii proprietari ai Travel House. Travel House, care a înregistrat anul trecut o cifră de afaceri de peste 6 milioane euro şi un profit net de peste 110.000 euro, completează astfel gama de servicii de turism corporate a Happy Tour, prin ţintirea diferitelor segmente de companii, şi consolidează segmentul de călătorii de lux. Travel House, care îşi va păstra numele şi structura conducerii.
Această achiziţie plasează din nou Happy Tour în prima linie a procesului de consolidare care se manifestă pe piaţa românească de turism. "După o analiză atentă a obiectivelor strategice ale companiei Travel House, a intereselor clienţilor noştri, dar şi a tuturor detaliilor acestei tranzacţii, am considerat că implicarea companiei într-un proiect mai ambiţios şi într-un grup mai mare i-ar permite cu siguranţă să se poziţioneze mult mai bine pentru a beneficia de o potenţială revenire a pieţei. Noi credem că piaţa din România va deveni mai puternică şi am vrut să contribuim la acest proces", a declarat Corina Souvannasouck.
Primele luni ale anului au fost bune
Preşedintele Happy Tour crede că este un pas înainte această achiziţie mai ales că primul trimestru al anului a dat semne de revenire a turismului. "În primul trimestru al anului 2010 am observat semne de revenire a consumului pe segmentul de servicii turistice (...). Această achiziţie reprezintă un pas înainte către îmbunătăţirea ofertei noastre şi consolidarea capac