Principalele publicaţii ale Adevărul Holding şi-au sporit vânzările în primele trei luni ale acestui an comparativ cu aceeaşi perioadă a lui 2009. „Adevărul“ a vândut 125.122 de copii pe ediţie în ianuarie – martie 2010, cu 43.396 mai multe decât în urmă cu un an. Tabloidul „Click!“ a crescut cu 31.264 de exemplare.
Cele mai recente cifre difuzate de Biroul Român de Audit al Tirajelor (BRAT) arată că „Adevărul" continuă să fie liderul absolut al ziarelor de calitate. Publicaţia domină topul vânzărilor din noiembrie 2008, când avea 56.140 de copii vândute pe ediţie. Un an mai târziu, în noiembrie 2009, vânzările „Adevărul" înregistraseră o creştere spectaculoasă, ajungând să se dubleze (134.393 de exemplare). Luna decembrie a anului trecut a adus şi cele mai mari vânzări: 158.752.
Şi la începutul acestui an, „Adevărul" se menţine în topul vânzărilor. În perioada ianuarie - martie 2010, publicaţia a fost vândută, în medie, în 125.122 de exemplare pe apariţie. În aceeaşi perioadă, „Jurnalul Naţional" nu a reuşit să înregistreze nici măcar jumătate din cifrele „Adevărul", ci doar 55.078 de copii. Următoarele publicaţii sunt „România liberă" (43.885), „Evenimentul zilei" (27.985) şi „Gândul" (13.384).
Ziarele de sport, în scădere
Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, „Adevărul" este singurul ziar de calitate ale cărui vânzări au crescut. De la 81.726 de exemplare, cât vindea pe ediţie în ianuarie - martie 2009, în primele trei luni ale acestui an ziarul a crescut cu 43.396 de copii.
Dintre tabloide, „Click!", care a aniversat săptămâna trecută apariţia a 1.000 de numere, a vândut cele mai multe exemplare în intervalul ianuarie - martie: 234.183 de copii pe ediţie, cu 31.264 mai multe decât în aceeaşi perioadă a anului trecut. Publicaţiile concurente, „Libertatea" şi „Cancan" se află la mare distanţă, înregistrând 157.517 de exemplare