Romtelecom şi Cosmote România oferă clienţilor noi beneficii: posibilitatea de a vorbi şi mai mult între cele două reţele. Iniţiativa va fi implementată în două faze: începând de azi, clienţii Romtelecom pot vorbi în reţeaua Cosmote, la tarifele din reţea, iar în aproximativ o lună aceştia vor putea vorbi şi ei mai mult către reţeaua Romtelecom, informează un comunicat remis redacţiei.
"Oamenii au nevoie să comunice fără limite sau constrângeri şi noi înţelegem asta mai bine decât oricine. Suntem bucuroşi să anunţăm iniţiativa comună a Cosmote şi Romtelecom, una dintre cele mai avantajoase soluţii de comunicare mobil-fix de pe piaţă prin care clienţii celor două companii vor putea vorbi chiar mai mult între ei. Noua ofertă a fost creată special pentru confortul financiar al clienţilor noştri. În urma acestei iniţiative comune, cele două companii împreună vor servi cea mai mare comunitate de telecom în termeni de servicii de voce mobilă şi fixă," a declarat Stefanos Theocharopoulos, CEO Cosmote România.
"Principiul "mai multe beneficii la acelaşi preţ" se încadrează în strategia urmată în ultimii trei ani, Clientul pe locul 1. De asemenea, anticipând nevoile şi dificultăţile cu care se confruntă clienţii noştri în această perioadă dificilă de criză economică, am luat decizia de a-i susţine prin diferite iniţiative. Cu această primă iniţiativă, extindem şi la reţeaua Cosmote beneficiile pe care clienţii le au când vorbesc în reţeaua Romtelecom. În funcţie de obiceiurile de consum ale clienţilor noştri, aceştia pot economisi chiar şi 30% din valoarea lunară a facturilor", a declarat Yorgos Ioannidis, director general Romtelecom.
F. A. Romtelecom şi Cosmote România oferă clienţilor noi beneficii: posibilitatea de a vorbi şi mai mult între cele două reţele. Iniţiativa va fi implementată în două faze: începând de azi, clienţii Romtelecom pot vorbi în reţ