Companiile plătesc de 5 ori mai mult pentru a plasa anunţuri în aplicaţiile iPad ale ziarelor, decât dau pe publicitatea online obişnuită
Totuşi, produsul Apple nu va fi un colac de salvare, întrucât veniturile obţinute din online sunt destul de mici
Companiile sunt dispuse să plătească ziarelor şi revistelor de până la cinci ori mai mult pentru a plasa anunţurile lor publicitare în aplicaţiile publicaţiilor de iPad, comparativ cu costurile pe care le au cu promovarea online obişnuită, informează CNBC.
Acest lucru nu înseamnă, însă, că iPad-ul Apple va fi un colac de salvare pentru publicaţii, întrucât veniturile acestora obţinute din mediul online reprezintă o mică porţiune din cele pe care aceste companii le obţineau din publicitate, înainte de criză. Întrebarea care rămâne este dacă veniturile ediţiilor tipărite vor reveni vreodată la nivelul de dinainte de recesiune.
"Cred că iPad-ul va redefini publicitatea online"
Datele recente arată că iPad-ul oferă publicaţiilor cel puţin o modalitate de a obţine mai mulţi bani din publicitate, fapt care naşte speranţe că Tablet PC-urile ar putea ajuta destul de mult publicaţiile.
"Cred că iPad-ul va redefini şi publicitatea online şi modul în care agenţiile se vor conecta cu publicul", a declarat Lou Cona, vicepreşedinte executiv la Conde Nast Media Group.
Aplicaţiile trebuie să fie făcute în aşa fel ca persoanele să nu îşi piardă interesul
Totuşi, va mai dura destul de mult până iPad-ul şi alte tablet pc-uri vor deveni o sursă importantă de venit. Un lucru sigur este că aplicaţiile trebuie să fie suficient de convingătoare pentru a face ca oamenii să nu îşi piardă interesul repede.
Acest lucru este valabil mai ales pentru că un anumit editor vrea să taxeze conţinutul noilor aplicaţii, întrucât se preconizează ca accesul la ediţiile online al