FC Barcelona trebuie sa fie mereu cu un pas inaintea rivalilor. De la aceasta idee pleaca proiectul lui Marc Ingla, candidat la functia de presedinte al clubului catalan. Ferran Soriano, fostul vicepresedinte al Barcelonei si actual membru in candidatura lui Ingla, a prezentat marti principalele puncte ale proiectului, printre care se numara un Camp Nou 2.0, crearea unor ambasade ale clubului in intreaga lume, dar si dublarea bugetului in urmatorii sase ani.
Echipa lui Ingla a propus crearea unui Camp Nou 2.0, care sa permita fanilor sa obtina toate informatiile dorite prin intermediul telefonului mobil. Pe langa faptul ca vor crea o conexiune wireless pe tot stadionul, in ideea ca fanii sa interactioneze, vor implementa si o aplicatie specifica telefoanelor mobile care ar permite fanilor sa afle in timp real situatia traficului din jurul stadionului, statistici actualizate, dar si sa vada reluari ale celor mai bune meciuri ale echipei. Noul sistem ar permite chiar si aflarea cu exactitate a numarului de bilete ramase disponibile pentru un meci, precum si locatia locurilor fara a fi ajuns inca la stadion.
Fostul vicepresedinte a vorbit si despre "internationalizarea" clubului, prin intermediul unor ambasade. Acestea ar urma sa fie amplasate in Moscova, Dubai, Beijing, Tokyo, Sao Paulo, New York si Barcelona, cu o investitie initiala de 2,25 de milioane pentru fiecare in parte. "Trebuie sa crestem. Daca nu facem noi acest lucru, o vor face altii si ne-o vor lua inainte. Raspandirea in Spania este limitata, pe cand la nivel international este nelimitata", a declarat Soriano potrivit publicatiei spaniole ABC.
Cu toate ca veniturile actuale provin majoritatea de pe teritoriu spaniol, "audienta fiecarei partide din Liga Campionilor este, in proportie de 90%, din afara Spaniei". De aceea planul lui Ingla presupune o investitie in urmatori