Un bucureştean de 39 de ani reclamă Vodafone că nu l-a protejat împotriva unei persoane care s-a dat drept angajat al firmei, i-a cerut date personale şi apoi i-a luat creditul de pe telefon.
Sorin Bădoiu, un bucureştean în vârstă de 39 de ani, reclamă că i s-a furat credit de pe telefonul mobil, în valoare de 35 de euro, de către o persoană care s-a dat drept angajatul firmei Vodafone.
De cealaltă parte, reprezentanţii companiei de telefonie mobilă susţin că apelul prin care bărbatul a rămas fără bani nu a fost făcut de vreun angajat al lor şi explică cum trebuie să procedeze clienţii ca să se ferească de astfel de înşelătorii.
Hoţul s-a dat drept angajatul firmei Vodafone
În urmă cu două săptămâni, Sorin Bădoiu a primit un apel telefonic de la o persoană care a pretins că lucrează la Vodafone şi care i-a spus că, dintr-o eroare, contul lui a fost încărcat cu 35 de euro.
„Mi-a spus că trebuie să reseteze serverul şi, ca să nu rămână înregistrate pierderile, trebuie să tastez un cod. Mi-a cerut ultimele patru cifre din CNP. Am refuzat să i le dau spunându-i că am o parolă şi că ei ar trebui să o cunoască”, spune bucureşteanul.
Atunci i-au cerut parola de bază pentru a rezolva lucurile. „Am tastat ultimele patru cifre şi, pentru că nu a mers, i-am spus că de vină ar putea fi faptul că mai am un număr de telefon, care e la soţie. Mi-au cerut să iau legătura cu soţia şi să-i spun că o să fie sunată de ei”, adaugă el.
„Am cerut să se sisteze orice transfer bancar”
După ce şi-a anunţat soţia, Sorin Bădoiu a sunat la Vodafone. „Mi-au spus că nu e nimic în neregulă cu conturile şi că cineva încearcă să mă păcălească. I-am cerut operatoarei să blocheze imediat orice transfer bancar şi ea m-a asigurat că rezolvă. Când am reuşit să dau de soţie, ea deja făcuse tot ce îi zisese individu